Functieomschrijving

Deze functie kadert binnen een team, waarbij “Service & Innovation” worden gekoppeld aan de thema’s “Quality, Health, Safety & Environment” (QHSE).

Je zal deels in Zoetermeer werken en deels in Hengelo. Onze derde locatie in NL (Weert, Noord-Brabant) zal enkel sporadisch tot je werkdomein behoren. Tijdverdeling hierbij is afhankelijk van de periode en de werkzaamheden.

Regelmatige aanwezigheid (minstens één dag per maand) in Antwerpen is eveneens belangrijk.

Jobinhoud

Na een opleidingsperiode waarin je de organisatie, de werking, de systemen en de collega’s beter zal leren kennen, zal je steeds meer ingeschakeld worden voor het opvolgen van de heersende kwaliteits- en veiligheidssystemen van de Nederlandse vestigingen. Dit in nauwe samenwerking met de drie andere leden van het team. Ons team werkt overheen alle vestigingen en alle afdelingen, waardoor je veel contact zal hebben met zeer wisselende functies en verantwoordelijken.

Je wordt hierin aangestuurd door en je rapporteert aan de QHSE Director. De voornaamste taken/verantwoordelijkheden bestaan er in :

  • Het begeleiden en ondersteunen van de Nederlandse vestigingen in de diverse audits in het kader van de accreditatie en de erkenning vanwege overheden en klanten.
  • Het uitvoeren, rapporteren en opvolgen van interne audits.
  • Het samenstellen, analyseren, rapporteren & opvolgen van KPI’s.
  • Focus op risico management, doorheen de hele organisatie en vanuit alle invalshoeken.
  • Het onderhouden van het kwaliteitssysteem, gaande van de evaluatie van bestaande processen en procedures tot het initiëren van nieuwe procedures.
  • Het participeren in diverse overlegstructuren teneinde de thema’s (QHSE) levend te houden en voeling te houden met de basis van onze organisatie.
  • Het organiseren, geven, evalueren en permanent verbeteren van (interne) opleidingen in het kader van ons Trescal Institute (met nadruk op de QHSE thema’s).
  • Het beheer van alle uitstaande acties in relatie tot de eigen bevoegdheden en het motiveren van collega’s en de hiërarchische lijn om geplande acties op tijd uitgevoerd te krijgen.
  • Het correct opvolgen van klachten (intern en van klanten), gaande van het onderzoek tot de afhandeling van de noodzakelijke acties, en dit in nauwe samenwerking met alle betrokken collega’s

Functievereisten

  • Minimaal een HBO-opleiding. Ervaring kan, indien relevant voor deze functie, als alternatief mee in rekening genomen worden.
  • MVK-opleiding strekt tot aanbeveling.
  • Kennis van de ISO 17025, ISO 9001 & de VCA is een pluspunt. Ervaring als (intern) auditeur en veiligheidskundige eveneens.
  • Kennis over en/of ervaring in de Life Science sector strekt tot aanbeveling.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van het Frans is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Je bent commercieel ingesteld, je communiceert correct met interne en externe klanten.
  • Je hebt een interesse voor techniek.
  • Je kan goed overweg met een PC en met de courante computerprogramma’s
  • Je bent een teamspeler en kan overweg met een fluctuerende prioriteitsstelling.
  • Je stelt je flexibel op en bent stressbestendig

Aanbod

Een leuke, variërende job in een b(l)oeiend bedrijf met toffe collega’s.

Voltijds contract van onbepaalde duur.

Bedrijfswagen en tankkaart.

Permanente opleidings- en bijscholingsmogelijkheden.

Veel ruimte voor eigen initiatief

Plaats van tewerkstelling

Deels in Hengelo en deels in Zoetermeer. Periodieke aanwezigheid in andere locaties (zowel in NL als in Be) zal ook noodzakelijk zijn.

Ben jij op zoek naar een nieuwe job met veel spanning en een stroom aan werk met frequente uitdagingen? Wissel dan als de bliksem je CV uit met ons! Ohm te solliciteren stuur je een mailtje naar jointheteam.benelux@trescal.com.