Locatie Zoetermeer

Ben jij iemand die communicatief sterk is en heb je daarnaast ook nog eens affiniteit met HR?

Dan zijn wij bij Trescal locatie Zoetermeer op zoek naar jou!

HR COORDINATOR / RECRUITER

WERKZAAMHEDEN

In de functie van HR Coördinator/ Recruiter ben je het eerste HR aanspreekpunt voor onze medewerkers in Zoetermeer. Je regelt alle dagelijkse operationele HR taken.

HR administratie

  • Dagelijkse HR administratie
  • Administratie van in- en uitdienst
  • Opvolgen binnenkomende post, mails en telefoons
  • Opvolgen tijdsregistratie en ziekteverzuim
  • Administratie van de salarisverwerking

Recruitment:

  • Werven van nieuwe collega’s
  • Employer branding
  • Contacten extern; stagemarkten bezoeken
  • Sollicitatiegesprekken samen met de hiring manager
  • Begeleiding bij start van nieuwe collega’s

Opleiding & Training:

  • Inschrijven en organiseren van opleidingen en trainingen
  • Registeren van de opleidingen in de opleidingsdatabase

JOUW PROFIEL

  • Bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding, richting HRM
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je stelt je flexibel op naar werkuren en wisselende prioriteiten op HR
  • Je bent communicatief sterk, stressbestendig en proactief

ONS AANBOD

Werken bij Trescal betekent werken in een organisatie met aandacht voor ontwikkeling, expertise en goede arbeidsomstandigheden! Je komt terecht in een boeiend, bloeiend en gezond bedrijf met een prettige werkomgeving. We groeien nog steeds en willen jou laten meegroeien! In deze functie bieden we jou: 

  • Diverse opleidingsmogelijkheden om interne doorgroei te motiveren en stimuleren.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een vergoeding voor overuren en reistijd.
  • Contract voor 24-40 uur in de week voor bepaalde tijd met uitzicht op vast

SOLLICITEREN?

Stuur je cv en motivatiebrief naar jointheteam.benelux@trescal.com